Nawigacja
ROK SZKOLNY 2023/2024
INFORMACJE DLA WYCHOWANKÓW
I ICH RODZICÓW
1. W zakładce REKRUTACJA znajdują się formularze rekrutacyjne oraz procedury przyjęcia do internatu. Brakujące formularze należy dostarczyć do gabinetu kierownika internatu najpóźniej w dniu 3 września 2023r. Obowiązek ten dotyczy zarówno wychowanków klas pierwszych jak i klas starszych. Będzie istniała również możliwość wypełnienia brakującej dokumentacji w dniu zakwaterowania, jednak wówczas niezbędna będzie obecność rodziców wychowanka.
2. Zakwaterowanie w internacie rozpocznie się w niedzielę 3 września 2023r.:
* dla wychowanków klas pierwszych od godz. 14:00
* dla wychowanków klas drugich, trzecich, czwartych i piątych od godz. 16:00
3. Wychowankowie w dniu zakwaterowania przywożą ze sobą do internatu:
- komplet bielizny pościelowej (poszewka na poduszkę oraz na kołdrę, prześcieradło),
- środki higieny osobistej,
- ręczniki,
- piżamę, szlafrok,
- klapki pod prysznic, kapcie,
- lampkę nocną.
Do internatu nie przywozimy telewizorów, czajników, tosterów, opiekaczy, grzejników itp. Wychowankowie mają do dyspozycji czajniki elektryczne znajdujące się na piętrach internatu.
4. W dniu zakwaterowania będą obecni w internacie wychowawcy oraz intendentka. Będzie istaniała zatem możliwość indywidualnej rozmowy z wychowawcami, odebranie karty żywieniowej, numerów kont bankowych, wysokości opłaty za miesiąc wrzesień oraz zaświadczenia potwierdzającego pobyt wychowanka w internacie w roku szkolnym 2023/2024.
5. Wychowankowie, którzy będą nieobecni w internacie w pierwszym tygodniu września (lub dłuższa nieobecność) zobowiązani są do wyprowiantowania. Informację o nieobecności należy niezwłocznie, tj. jeszcze przed dniem zakwaterowania, przekazać intendentce internatu, tel. 94 36 508 25. Wyprowiantowania mogą dokonać również rodzice wychowanków.
6. W roku szkolnym 2023/2024 dokonywanie płatności za internat będzie możliwe jedynie za pośrednictwem przelewu bankowego. Proszę więc nie przekazywać dzieciom pieniędzy na dokonanie płatności w kasie szkoły.
7. Jeżeli rodzic ma życzenie dokonać tymczasowego meldunku dziecka w internacie, wówczas musi udać się do Urzędu Miasta, pobrać i wypełnić wniosek "Zgłoszenie pobytu czasowego" (rodzic wypełnia stronę 1 i 2), następnie należy dostarczyć wniosek do internatu w celu wypełnienia strony 3 przez kierownictwo internatu. W pełni wypełniony wniosek rodzic dostarcza do Urzędu Miasta.
Zachęcam do bieżącego śledzenia naszej strony internetowej.
Wszelkie informacje dotyczące zmian w organizacji i funkcjonowaniu naszego internatu będą niezwłocznie umieszczane na stronie.